سنگفرش مناسب برای پیاده رو،ارائه سه راه آسان جهت انتخاب

اگر به شما بگویم انتخاب سنگ فرش مناسب برای پیاده رو ، مهم ترین تصمیم در ساخت محیط های باز محسوب میشود، باور می کنید؟ طیف گسترده سنگ فرش سبب میشود، خرید و طراحی آن سرگرم کننده باشد، ولی میتواند تنوع در انتخاب را هم ایجاد کند. سنگ فرش ها هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارا هستند و برخی مناسب تر از سایرین در موارد و مکان های خاص مورد استفاده قرار میگیرند.
سنگ یکی از ظریف ترین و مجلل ترین مواد سنگ فرش به حساب میاید. وهمچنین بادوام، همه کاره و طیف عظیمی از رنگ ها، شکل ها و اندازه را دارا است.

وبسایت الکتریکی میرهادی به تفصیل در این مقاله  به انواع کف پوش ها پرداخته است.

انتخاب سنگفرش مناسب برای پیاده رو در باغ ها

لازم به ذکر است بدانید سنگ فرش ها در هر مکانی با اصول آن محیط انتخاب میشوند. در ادامه مطلب سه روش ساده جهت انتخاب سنگفرش مناسب برای پیاده رو را برای شما بازگو می کنیم.

1/ مشخص کردن نوع فضا

وقتی نوع فضایی که جهت سنگفرش انتخاب کرده اید مشخص باشد، تقریبا نصف راه را رفته اید.
سربسته یا سرباز بودن فضا، نیمه باز بودن، نوع پیاده رو ، ایای این پیاده رو در باغ یا حیاط محل زندگی شماست یا یک پیاده روی شهری محسوب می شود.
پس از مشخص شدن این موارد به ترتیب اولویت های خود را برای پیاده روی مد نظر از لحاظ متریال، میزان هزینه و ..مشخص می کنید و در نهایت به سادگی می توانید سنگفرش مناسب برای پیاده روی خود را انتخاب کنید.

چنانچه تمایل دارید راجع به هوشمند سازی معابر بیشتر بدانید مقاله خانه های هوشمند را مطالعه بفرمایید.

2/ جستجو در فضاهای مشابه

جستجو در اینترنت یا فضاهای واقعی در انتخاب نوع سنگفرش بسیار کمک کننده است. سنگفرش مناسب برای پیاده روی شما ممکن است در فضاهای مشابه بسیاری در نقاطی که دور از دسترس شما هستند وجود داشته باشد.
با دیدن نمونه های بیشتر ایده های بهتری نصیبتان خواهد شد.

انتخاب سنگفرش مناسب برای پیاده رو در خیابان های شهری

3/ مشورت گرفتن از طراحان

مشورت با کسی که در این راستا مطالعه داشته و تجربه اندوخته است کمک بسیار زیادی به ما می کند و باعث صرفه جویی درزمان و هزینه ماخواهد شد. پس شاید در ابتدا بابت انتخاب سنگفرش مناسب برای پیاده رو مجبور به پرداخت هزینه به طراح شوید اما در طولانی مدت هزینه و زمان خود را پس انداز کرده اید.

در نهایت باید بگوییم انتخاب سنگفرش مناسب برای پیاده رو کاری ساده و جذابی است و در عین حال دقت زیادی می طلبد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *